miércoles, 21 de abril de 2010

OTXANDIOKO 5. MAILAKO GELA

Beste eskola batzuetako gelak ikusten ditut, eta arreta jarri behar dut gure eskolakoa topatzeko. Zergatik izango ote da?

Eskola 2.0 iraultza metodologikoa da, zalantarik gabe, baina niri gauza asko plantearazten dizkit. Gu prest gaude? Benetan, proiektu honetan sinesten dugu? .... Sentitzen dut, baina eskorra naz.

Proiektu honen arazoa ez da mahietatik arbela iskusten den ala ez? Umeak pozik dagoen ala ez? power pointa egiten dakigun ala ez? ... baizik eta irakaskuntza mundua goitik behera aldatzeko prest gauden.


1 comentarios:

karmele Gamboa English dijo...

Zure burutazioa irakurri ondoren zera esan gura dotzut: nire buruari ez diot galdetzen ea prest nagoen aldatzeko. Ni neu eguneratu behar naiz. Teknologiak hemen daude, nire esku dago eralbiltzea edo ez.

Publicar un comentario